chegu's FotoPage

By: chegu izwan

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 18-Aug-2010 13:46 Email | Share | Bookmark
Cuba dan cuba

 
 
 
 
 
Orait, kali ini aku paparkan gambar gambar terbaru aku. Kali ini aku gunakan lensa 50mm. Lensa ini merupakan lensa terbaik setakat ini yang aku miliki. Walaupun murah, tapi kualiti dia memang mari brader! Gambar memang sharp, terbaik punya. Bokeh pun boleh tahan juga padu dia. Untuk shoot kali, subjek aku ialah semua benda yang aku jumpa depan rumah aku. Kebetulan lak, cuaca hari tu memang terbaik bro. Langit biru. Awan lak putih macam kapas. Rasa macam nak makan je. Ok, sembang banyak pun tak guna, layan gambar gambar ni dulu ok.











View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net